07052019 Kevser_29 ben dalan roxy aldım, çok da memnun kaldım. Hem yumuşacık oldu, hem de toz kalmadı. Acaba fazla mı geldi deterjan? Ya da çift durulama yapabilirsiniz. Evde kendi kıyafetlerimde kullandım çünkü, bi sorun yaşamadım.
Linosko Granülleri sulandırıp kullanınca üstünde kalmış gibi olmuyormus. Ben incia almistim. Mühendisin oğlunu instagramdan takip edin mutlaka. Kimyasal içerikleri inceliyor bizim icin çok faydalı
Bebisim_1208 Kevser_29 yok kuzum ya belki sen fazla koymussundur küçük bir kahve fincanı olsa yeter ztn yoksa dalan roxy süper bi deterjan sadece bn kiyafetlere deil evimin tüllerini de yıkıyorum mis gibi kokuyor
Rmysa_29 thilingevo74 ben uni baby aldım gitti gidiyordu sanırım ikili indirimde idi 40 kusur civarı fiyatida.
Merve_aras thilingevo74 Ben uni baby yumuşatıcı ve deterjanı aldım şimdilik memnunum ama bilmiyorum 🤭