asyaa15 evet canım kendi kalbin karnında atıyor 😂doğru teşhis. Canım kalp atışını duyabilmek çok zor. Hevesini kırmak istemem. İnsan mutlu oluyor ama yani o senin kalbinin karnından geçen damarı. Şuan değil ama 13-14 gibi karnında kelebekler uçacak az kalmış sabret. Bende şuna konuşuyorum hareket etmesi için inat ediyor bende artık neresine denk geliyor bilmiyorum karnıma vuruyorum 😂şiddete karşıyız tabi 👋🏻👋🏻👋🏻🤣