asyaa15 canim kalbim karnında atmıyor ya diyorsun ya evet atıyor 😊 kalbine giden büyük iki damar kanından geçiyor hatta karnının sol tarafında daha çok hissedersin o damarı. Zaten bu haftada imkansız senin hissetmen ilerde hissettiğinde direk emin olacaksin zaten evet bu bebek diyeceksin bebek duzenliolmuyor pit pitlari ara sıra oluyor senin dediğin kalp atımı ve sürekli bi düzen şeklinde oluyordur kesin. Sabret o günlerde gelicek en yakın zamanda hissedersin zaten bebeğini