susu8 öncelikle çok iyi anlıyorum seni ama stres yapmamaya çalış.
Oğluma hamileyken 3 ay kananamalı geçti 3 aydan sonra düzelmiştim.
Öyle ki pıhtılı bolca kırmızı kan bile gelmişti. Benm kese etrafında kanama yoktu nerden de geldiği belirsiz bişeydi. Ama bebeğim şükr ki iyiydi. Hergün kanamadan bebeğim bugün yaşıyor mu acaba dye düşnmekten pskolojim bozulacaktı. Mide bulantım yoktu bol kanamada iğne vurdular onun dışında bende progestan kullandım fitil olarak aldım . Bolca dinler asla bşey kaldırma . Ayakların yüksekte uzan sürekli..