Mervesbaby 54321 ben de ishalim sanırım kullandığımız vitaminler falan yapıyor. Demir hapı aldığımda da kabız oluyorum. Doktorum bunu sen dengele dedi kabız olduğumda zeytinyağı içiyorum aç karna bir çay kaşığı ishalsem de muz 🙈 çok ağırlık sancılı bir ishal değildir umarım. Yine de doktorunuza danışın.
54321 Mervesbaby doktor randevum haftaya cuma karın agrısı arada oluyor muz yorum haşlanmış oatates yiyorum banamısın demiyor bilmiyorum nasıl geçecek
Melektrk 54321 ben hergün muz yiyorum oğluma yarasın kilo alsın diye ama yok 4 aydır kâr etmedi çok aşırı çıkmıyorsan tuvalete sorun olmaz korkma
Ferina 54321 canım ben 35.haftamdayım ama son 3 gündür kaburgamın altında geziniyor sanki ,midemi agrıtmıyor ama göbegin yapısına görede değişkenlik gösterebilir çünkü erkek annelerinin göbekleri sivri,veya top gibi bazılarıda yaygın olabiliyor.
Melektrk 54321 canım ben çok uzun bir süredir afedersin ishalim ama kan ilacı kullanıyorum yani uzun süre dediğim 4 aydır falan böyle kan ilacı yüzünden bol bol su iç bir zararı olmaz tabiki günde 4,5 kere bu şekilde tuvalete çıkmıyorsan sorun olmaz
Hem25 54321 canım bebegin daha kücük zaten üstten hissetmen sacma olur anca zamanla kapladıgı alana göre degisiyor zaten o zamanlar daha zaten bebek dönmemis oluyor nasıl üstten hissedesin ki ?
Hem25 54321 zayıfsın sanırım 20 de hissettigine göre , kuvvetli bir sekilde hissediyorsan alttan ayakları altta oldugu icin ordan kuvvetli olanı hissedersin göbek cevresinde hissedersende kollarıdır ama daha da yukarda hissedemezsin zaten daha bebegin ebatı kücük
54321 Hem25 aslında zayufda degilim 69 kiloyum ama boyum uzun oldugu için sanki 55 gibi gözüküyorum karnımda çok yok zaten
Hem25 @54321 kalp atışı gibi hissettiğiniz (pat pat dedin ya )bebeğin anne karnında hareketi ile birlikte rahim duvarına oradan karın duvarına yansıyan titreşimlerdir. Demis bir doktor öledir seninde canım