Betttt Asu20 yok hayır doktor kontrollerne giderken arabada sürekli yüksek sesle müziğe alıştırdık hatta dün düğündeydik direk uyudu düğün bitti ses bitince ağlamaya başladı😂😂😂
ikibebeklianne Asu20 ben ilk haftası dahil dışarı çıktım zaten testler için hastaneye gidiyorsun ilk kırkı dedikleri vakitte ben saçma görüyorum böyle şeyleri eski zamanlarda tıp ilerlememiş hastane ulaşılmaz yerlerde olduğundan böyle bir kanı varmış bence
Fidan3594 Asu20 evet sizde araştırabilirsiniz 40 ı çıkmak ne demek diye. Ben henüz doğurmadım kırk gün sürüyor mu bilmiyorum 😊 ama sorun olmadığını biliyorum
nilly Asu20 ben daha yeni doğduğunda bile doktor kontrollerine gidince falan oradan da bi iki çarşı pazar avm gezip yemek yeyip döndüm eve hep. Ekstra hazırlanıp hadi gezmeye deyip çıkmadım kış ayıydı zaten. Ama çıktığımda da hiç kasmadım dolaştım.