BilgeKaganVeAnnesi Asu20 ben çıkaramam kuzum yani kış olmasa belki ama şimdi imkansız bedeni ne ki hemen nem kapar 😑
Fidan3594 Asu20 aslında kırkı çıkmak kadına özgü bir şeydir kadın 40 gün regl olduğu için. Ama çevredekiler kadının kırkı çıktı mı diyemeyeceği için bebeği sorarlar kırkı çıktı mı diye. Yani bebek İle hiçbir alakası yok bu durumun sizde de sorun olmaz
Asu20 Fidan3594 yeri gelmısken herkes 40gun regl oluyo mu acaba? 21 gunluk olduk ama oyle leke şeklinde benım. Gunde bir ped bile dolmuyor. Insan kendini ıyı hissedıyorsa cıkabılır diyorsun sen de 👍
Gizemmdenizz Asu20 20 gün bitince çıktım oda anne ve kaynanaya eşim başka yere ne götürdü ne izin verdi malesef yarı kırkın cıkmıs ama bişe olmaz
Fidan3594 Asu20 evet sizde araştırabilirsiniz 40 ı çıkmak ne demek diye. Ben henüz doğurmadım kırk gün sürüyor mu bilmiyorum 😊 ama sorun olmadığını biliyorum
Kelebegimmm Asu20 13 günlük.bide bizim arabamız yok(olsa belki çıkardım.13 günlük sürekli gaz sancısı çeken bebekle biryere gidilemezki
Caglaak Asu20 boya vs kokusu bebege biraz ağır gelebilir canım bende esime dedim şimdiden hayırlısı ile doğum yapayım 40 i dolar dolmaz kesim boya vs icin süt sağıp sana bırakacam baba ogul vakit gecirin bende kuafore diye
Betttt Asu20 10 günlükken kır düğününe gittim 20 günlükken ağvaya gittim yine kırkı cıkmadan kına vardı oraya gittim cok sükür hiçbir sıkıntı yaşamadık
MucizeAnnesi3545 Asu20 doktor kontrolü içinde dısarı cıkıyosun illaki öyle seylere inanma caım. Ha doktora gitmişsin cıkmışsın ha gezmeye cıkmışsın ne farkı var ki