Sevdadenizz benden de yakın olmasın ama 4 gün önce falan bi kahverengi yapışkanlı akıntı geldi sancım suyum yoktu gitmedim. Gerçi sonra kontrole gittim bir şey olmadı. Benim ki devamlı değil diye herhalde belki sizinki farklıdır doktora gitseniz ya da sorsanız iyi olur