DuyguVolkan60 doktoruna gore değişiyor o zaman ben onzyd 8 mg kullanıyordum ilk başta yarım yarımdı. 4. Aydan sonra sabah akşam toplam 16mg içiyordum. Ve o bile zor kesiyordu . Doğumdan 1 gün önce bile içtim ben geçmedi. Yanma içinde dediğim gibi gaviscon önerdi ve benim yanmam coktu, hamilelik gastriti çıktığı için famodin miğde koruyucu içtim sabah akşam 20 mg . Ama dediğim gibi her dr farklı demekki ben dogurana kadar bu ilaçları kullandım. Çok şükür kızım doğdu ilaçlarda bir sıkıntı yapmadı. zaten dr da garantisini veriyor güvenilir güvenle kullan demişti. Inşallah geçer senin bir an önce canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏