Dilek1280 6 aylık evliyim canım çok istiyoruz ama malesef rabbim nasip etmedi bundan 2 yıl önce akntrent adinda bi hap kullandim o zamanlar eczaci doğurganlığı sağlığı etkiler demisti de cahillik umursamamistim ondan bu kadar düşüyorum üstüne herhangi bir zararı dokundu mu diye😔kuzum yanlış anlamadım dimi tsh amh yaptırmak için diger testler gibi adetin 3 4 gunu olması zorunlu değil herhangi bi zaman yatırabilir miyim?