__birafitap__ canm ben her ay düzenli adet olan biriyim evleneli 3 ay olack bu ay çok günm geçti doktora gittim Ultrasonla baktrdm herhangi bisey ckmdi hersey normal doktor hormon testi istedi herşey normal ckti bi guatr ckti tsh ilac verdi onu kullanyorum vidalı aya tekrar gel dedi hamile kalmana yardmci olacak bi ilaç vercem hemen kalrsn dedi doktor