Meltem aysenturna bem kemal beye gıdıyorum ınanılmaz biri cok cok ıyı 🤗 2000 normal 2300 sezeryan canım dogum ıcın gorustum ordan bılıyorum☺
Kmelikem aysenturna normal Doğum 2.000 sezeryan 2.500 dediler fatma hanımda çok iyi ve ilgili bir doktordur tavsiye ederim 👌🏼😊
aysenturna GecesMom bora beyin yaklasimlarindan memnun kalmayanlar var diye duydum persembe gunu muaynem var sizin fikirlerinizi merai ettim😊
GecesMom Hamiyet çok çok memnunum çok seviyorum Bora Bey’i iyiki onu tercih etmişim diyorum ☺ Sen memnunmusun kaç haftalıksın canım
momof3 Kardelen Evet çok memnunum 25. Haftamdan beri gidiyorum doğumu da orada yapıcam inşallah.Çok güleryüzlü beni hiç germiyor 😌