DGulsum ciddi mi ya. Bir Dr nasıl böyle konuşabiliyor anlamıyorum. Benim dediğim gibi 10 yıl geçti 1 ve 2. Doğumunun üzerinde ve inanın 10 yıllık zaman diliminde ne his kaybı ne zevk alamama gibi sorunların hiçbirini yasamafım. Aksine doğum öncesine göre daha esnek olduğu için ilişki esnasında daha rahat açılmalarım olduğu için kendimi kasmadan daha guzel yaşadım o anları. Sadece biraz zaman lazım toparlanmak için. Ayrıca ilk doğum kesi kesin olacak demesini de yadırgadım. Benim bayağı buyuk kesim olmasına rağmen doktorum bu doğumumda kesi olmadan bile doğurabilirsin diye beni cesaretlendiriyor. Biraz korktuğum için sezeryan yapalım dedim. Asla kabul etmedi. Siz bilirsiniz ama herseyin doğalı. Rabbim kadınları da buna göre yaratmış. Ozellikle eski kadınlar hep normal doğurmuşlar evde. Hiçbirinden de duymadım ki sakın normal yapma cinsel hayat kötü oluyor. İnanın normal doğum yapmama rağmen eger ilişkide ön sevişme olmuyor, direkt hızlı bir şekilde ilişki yasıyorsam sanki ilk evlendiğim zaman gibi acı duyuyor ve itebiliyorum eşimi. Rahat olun bunları hiç takmayın. Yeter ki yavrularımız bir çırpıda doğurup sağlıkla kucağımıza alalım🙏😊