asekp Hastane kesinlikle çok temiz bence en güzeli bu. Odam çok büyük değildi ama yeterliydi zaten yanımda sadece annem kaldı o yüzden sorun yoktu. Fotoğraf çekimi ameliyathaneden sonra doğumdan sonraki gün sabah odada oldu. Bizim fotoğraflarımızı Cem beyin sekreteri çekti. Ama fotolar çok güzel her gün açıp açıp bakıyorum bayılıyorum 😍 Sezaryen yaptım ben canım çok şükür her şey yolunda geçti. İyi ki doktorum Cem beymiş 🙏🏻 Ben ameliyathanede ağlıyordum beni Cem bey sakinleştirdi. Spinalin iğnesi yapılırken omzumdan tuttu sağ olsun hiç unutmuyorum💙