360604 şimdi randevulu olmuş istediğiniz doktoru bulursanız aynı doktora gidersiniz rabdevusuz almıyolar artık randevu alırken soruyolar benim için şuan farketmiyo doktor hepsine gidiyorum ama 2 li testim var onuda ilhami güle aldım çok övüyorlar randevu bulması biraz zor oluyo ama buldum şükür birde mustafa ulubay iyi diyolar ama genel olara doktorların hepsi iyi anlayışlı azarlıyan yok soru sormucaksın die söleyem yok o açıdan ben seviyorum yani gata güzel