Drryy
Ben de oraya gidiyorum hatta doktorumuz aynı☺️ Aydan hocaya çektirdim ben. Belki fikir olur diye söyleyim 400tl pahalı çünkü. Yaklaşık 40dk kaldık çok egolu diye duymuştum ama çok esprili bir kadın gerçekten teker teker inceledi eğlenceli geçti bizim için