Yesimeliz Dorukunannesi95 ayni durumdayim canim vajinami hissetmiyorum uyustu agridan. Yuruyemiyorum koltuktan ayaga bagirarak kalkiyorum 😣😣😣
Selinish_ Offf aynı durumlar bende de var . Fazla kaşımaktan yara yaptım 😒 sol bacağım ağrıyor , yürümekte zorlanıyorum .
Glydn Sarem ben de bu gece itibatiyle 36. Haftaya giricem şimdilik her şey yolunda gidiyor karnım da hala yüksek. Sizin karnınız aşağı inmiş mi peki baktınız mı ona?
Baloglummmmm Benımde rahim agrım cok oluyor ya bacak arama yastık koymakta bıle zorlanıyorum 😞 bı gece uyuyorsam diğer gece ayaktayım muhakkak 😅
Gul_68 Sarem canım ya kasım Doğum yapmak için ne zaman hamile kaldın bende kasım yada aralık istiyorum 😅
Serce defne55 Kız bende 34 haftalığım. Doğurduğumuzda nereye rahat rahat yatıyoruz kim bilir kaç defa kalkacaz gece emzirmeye vs 😅
gamzeygt Sarem Yaklaşık 2 aydır asla uyku yok😁37+1 deyim ve üstüne grip oldum harika bi durumdayım.Artık göbeğimin de biraz aşağıya indiğini hissediyorum ve bizimkinin kafası yukarıda mideye çok baskı yaptığı için aşırı gastrit var mide yanması vs 🤒
Pinars Dorukunannesi95 magnezyumu kesmedimi doktorunuZ? Ben hala kullandığımı söylediğimde son bi ay bırakmamız lazımdı kullanma birdaha dedi doktorum
BirVeraAnnesi35 Pinars daha dün kontrolüm vardı bana öyle bir şey demedi doktorum kalmadıysa yazalım dedi hatta 🤔 şimdi içime bi kuşku düştü açıkçası haftaya sorayım bari
Dorukunannesi95 Pinars gerçekten miiii ciddi misin ? Benim aklima gelmedi degil valla çünkü doğumu erteliyor yani dogum olmasini engelliyo diye biliyorum
Pinars Dorukunannesi95 valla benim doğumu ertelemeyle ilgili bilgim yoktu eklem ağrılarım için yazmıştı ellerim çok şiştiği için bende aksatmadan kullanıyordum. Lafın arasında şansa söyledim hala kullandığımıda yoksa kendininde söyleyeceği yoktu. Net bir şekilde birdaha kullanma dedi. Sende bi danış doktoruna muhakkak
Dorukunannesi95 Pinars erken dogum risklerinde evet magmezyum aliniyormus arastirdim bayaa. Ellerim balon gibi yumruk bile yapamıyorum agrisi zaten mahvediyor :(
Pinars Dorukunannesi95 hmm anladım aman aman dikkat edin bırakın gerekirse sizde . Bende şişlikler biraz hafifledi şükür