Sakadilek hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama güneş varsa bunu değerlendirin. Havuç mantar yiyip avuçların kol içleri güneşe gelecek şekide öğle ezanından yarım saat önce yüzünüzü güneşe verin arada cam olmasın direk güneş sonra bir iki saat yıkamayın ve gun koruyucu sürmeyin emilim olmaz en sağlıklı olan bu d vitamini için ayrıca kültür mantarını ince dilimleyip öğlen güneşine koyup arkalı önlü 15-20 dakika bekletin ve tüketin. D vitamini ve dvit-3 için güneş ve d vitamini içeren yiyecekler şart canım. İkisini bir arada yapmamız gerek yani. İstanbulda güneş gitti ne yazık ki bir de evlere kapanınca iyice güneşten mahrum kaldık