Elifelif1 ilknuryzc1 Evet temiz diyorlar ama geçen biri içeriği okudum paraben var yazmıs ben okumadım hiç ama
Gamzeblkbskoc Bana da doktor gynoferro verdi daha önce beyaz kan tedavisinde kullanmıştım çok kötü olmuştum acaba bunun yerine başka bi ilaç önerir mısınız. Bu ilaç bana yan etki yapmıştı karin ağrısı isal mide bulantısı ayağa kalkamamıştım ve içmemiştim. Şimdi hamileyim diye mecburum içmek zorundayım ama içmek de istemiyorum daha yan etkisi olmayan bi ilaç önerir mısınız.
Tgbdmr Gizem835 Benim kan değerim düşük olduğu için doktorum kullanmamı istedi. Diğer konu için doktorunuzla konusup karar vermelisiniz herkesin kan değeri sonucu farklı olduğundan kullandığı gün sayısı ve ml farklı olacaktır.
Sakadilek Gamzefatma bende inim kullanıyorum da içerisinde az miktarda var .birde ben kapalıyım o yüzden d vitamini de güneşten alıyoruz ben baya az aldığımı düşünüyorum 😁
Mervednr Sakadilek wellcare vitamin d var bi bak istersen canım. Ben kendime ve bebeğime kullanıyorum
_mrv Sakadilek Merhaba bu wellcare d vitamininin kaç mg lık olanını kullanıyorsunuz? Ve ne kadar süreyle kullanıyorsunuz ? purplemoon Tgbdmr Honeykidss Sakadilek Mervednr
Hayat16 Valla vinalac ve imom diye vitaminleri kullanıyorum. Doktoruma güveniyorum. Yani her şeyi de sonuna kadar araştıramayız yani kar zarar analizine göre kullanıyorum. Doktorum alanında çok iyi. Calcimax -d3 kullanıyorum. Damla kullanmıştım, bu suda eritme.
Sakadilek Hayat16 şanslıymışsın canım ben Mardin in bir köyünde çalışıyorum .doğum oranı yüksek olan ilk on il içerisinde fakat kadın doğum doktoru yok denecek kadar az