Mamak ben ben ☺️ Bende 38+ 5 teyim benim kızımda ters doktor bol bol yürü birde su iç dedi dönmesi için dedi su içiyorum ama çok yürüyemiyorum ne yalan söyliyim 3 haftadır bu şekilde hiç dönme olmadı sık sık kontrolle gidiyorum şekil aynı yani döneceği varsa döner zaten hayırlısı olsun hakkımızda 🤲