Nst ye ilk defa cumartesi günü girdim beni stres sardı çok heycanlandım sanki doguruyorum gibi bi his oldu psikolojik olarak. 32+5dik kızımla doktor 35haftalık dedi ultrasona bakıp bidaha gittiğimde konusucam doğum neye göre olcak diye
Kızım 2,5kgydu en son