Deryaedip 33+5 kızlar. Mecburıyeten nst ye alındım sancılarım cıktı yatısım yapıldı sımdı ılaclarla evde dogumu gecıktırmeye calısıyoruz. 33+0 da 2187 gr dı suan nedir bılmıyorum
Asli Haftada nts girdim o zmn kilomuz 2220 di ama 2 hafta onde cikmisti ultrasonda suan 34+4 teyiz persembe 35. Haftada kontrolumuz var bakalim kilomuz kaca cikti hemde cati muayenemiz var 😊
Asli Ozustaseyma evet canım perş. Günü yapacak bazı dr lar 38 de yapıyor bazısı 40. Haftada bazısı ise hiç yapmıyor benim dr 35. Haftada dedi
Asli Ozustaseyma beni 32 de bağladı nts ye ama 30. Haftada bağlanan arkadaşlarımda var oda dr göre değişiyor tatlım
Asli Ceku son adet tarihime göre 12 nisan doğum ama 20 martdan sonra heran gelebilir beklemede olacağız dedi bakalım