HappyUmm taniyorum ayse hanim nihan hanim ve birisi daha var ayse hanima iyi diyorlar sadece az konuşuyormus sen sormazsan birsey demiyormus sorunca terslemiyor guzelce cevap veriyor ama biraz soguk ve az konuşan az bilgi veren birisi dediler ismini ve hastaneyi yazarsaniz internette bir cok gidenin olumlu olumsuz yoruma var bakabilirsiniz