Deletedmom270 merhaba ben doğum yapmadım ama bir gebelik geçirdim. Osüreçte çok araştırma yaptım. Medova hastanesinde Aysel KAMER e gittim. Çok memnun kaldım. İlgisi çok iyi. Hastane çalışanları da çok ilgili. Aynı zamanda çok temiz bir hastane. Benim gebeliğim dış gebelikle sonuçlandı. Aysel hanımın erken teşhis etmesi sayesinde ameliyat olmaktan kurtuldum. Beni hemen Ali ACAR a yönlendirdi. Meram Tıp Fakültesi hastanesine yatışım yapıldı. Ali bey de o kadar ilgili ve profesyonel bir doktor ki çok memnun kaldım. Merak ettiğim bütün soruları tek tek cevapladı. Eğer hastanede yatıyorsanız her gün aynı saatte sizi kontrole geliyor. Ama yatmıyorsanız çok hastası var ve çok sıra bekliyorsunuz. Sabah 10 da gidip 17.30 da hastaneden çıkmıştım ve sadece beta hcg değerimi göstermek için bu kadar bekledim. 13 gün Meram Tıp Fakültesinde yattım. Hastane, temizliliği, hemşirelerin ilgisi, intörnlerin ilgisi mükemmeldi. Yemekleri harikaydı. Ve hiç bir ücret ödemedik. Özel hastane gibiydi aynı.