Tgcmmm Evet insanlar ne gerek var, sezaryen ol çık diyorlar. Gerçekten anlam veremiyorum. Laf anlatmıyorum artık zaten. Doktorum sare davutoğlu ve elle döndürmenin tekniğini biliyor ama biraz daha uğraşalım kendi dönsün istedik. Ssvd ve makat riskini alamam. Doktorum da almaz. Eğer dönmezse hayırlısı böyleymiş deyip sezaryen olacağım. Hakkımızda hayırlısı olsun.