siyabe aynı durum ben de de var 37+3 haftalık oldum bugün gittim doktora hala ters dedi.benim çok zor geçiyor hamileliğim artık beklemek istemiyorum Sezeryan olayım dedim doktorum bir hafta daha bekleyelim dedi.ebe ye sordum sonra döner mi bu zaman dan sonra diye çok nadir de olsa karşılaştık biraz daha bekleyelim dedi :(