ponciklerin_annesi Bsr2019 Bende Kontrole oraya gidiyorum hatta dun kontrolum vardi gayet memnunum Ikinci Sezeryan olucak , odalarda tek kisilikmis ve cok temizmis , yemekleride , ebeleride gayet iyi diyorlar
Nadis_cvk Bsr2019 yok ücretli değil ama çokta iyi değil her gelen geçen doğum odalarına giriyor ben kendim orada çalışıyorum çok berbat ve karıştı iyice bugün gelen doktoru yarın bulamıyorsunuz