Bsr2019 Merhabalar hanımlar Ankara şehir hastanesine kontrole giden veya orda doğumunu gerçekleştirmiş olanlar var mı?
Ayfbrt Bsr2019 kontrole oraya gidiyorum hatta sali gunu randevum var dogumda orda olcak insallah ama bende merak ediyorum sezeryan dogum yapanlar bilgi verirse sevinirim.
Sinem1419 Bsr2019 bende oraya gidiyorum nasip olursa normal doğum olacak 38+4 günlüğüz bakalım doğumda bizi neler bekliyor olacak kontrollerden şimdilik memnunum
Emin_e Bsr2019 ben bir sorundan dolayi doktorum buyuk hastaneye git dediginde sehir hastanesine gitmek icin orda kadin dogumda calisan bir tanıdığımı aramistim hangi doktora geleyim diye, kendisi direk gelme bence burasi cok karisti demisti ve sami ulusa yönlendirmişti beni...o zaman daha yeni tasinmisti hastane belki o yuzden demiştir...
ponciklerin_annesi Bsr2019 Bende Kontrole oraya gidiyorum hatta dun kontrolum vardi gayet memnunum Ikinci Sezeryan olucak , odalarda tek kisilikmis ve cok temizmis , yemekleride , ebeleride gayet iyi diyorlar
Zeren0625 Bende oraya gidiyorum 39+5 olduk Cuma kontrolüm var inşallah kontrole kalmadan doğururum🤦🏻♀️ Kontrollerden memnundum Doğumda bizi ne bekliyor bilmiyorum.
Tobeto Bir hafta önce bu hastanede erken doğum yaptim. Doktorlari ebeleri hemşireleri ortami tek kelimeyle mükemmel. Şiddetle tavsiye ederim
Bsr2019 Bende 37+5 olduk Allah nasip ederse ikinci doğumum olacak. Herkese hayırlı doğumlar nasip olsun
Nadis_cvk Bsr2019 yok ücretli değil ama çokta iyi değil her gelen geçen doğum odalarına giriyor ben kendim orada çalışıyorum çok berbat ve karıştı iyice bugün gelen doktoru yarın bulamıyorsunuz