2bebe1anne_ canım rahim için ve düşük tehlikesi için çok faydalı bi ilaç benim ilk baita düşük riskim vardı 1 ay kullandım ilk 2 hafta içtim sonra yan etkileri olduğu için fitil olarak kullanmamı söyledi doktorum hem rahim duvarını karşılaştırıyor daha sağlıklı fitil olarak kullanmak hiç tereddüt etme kullam derim biz 30+5 olduk çok şükür hiç sıkıntı olmadı