Fulyag Asli Bana da öyle mantıklı geldi çünkü 28imden gün alıyorum ve 27yi bitirmiş oluyorum yıl bazında 28 kabul görür diye düşünüyorum istediğim cinsiyet de 28deki umarım olur 😊
Ozak Iremsu zaten ya kız ya erkek başka seçenek yok hep öyle dedim ben 🙈 Allah hayırlısını sagliklisini versin inşallah 🙂
UgurEdaAltun Benim tutmadı inanmamak lazım Çin de Rus takvimi de hep kız dedi ama oğlum olacak inşallah