[silindi] canım genetik olarak zayıfsan bence hiç korkma. Bende aynıyım. Doktorunun önerdiği vitaminleri düzenli kullan. Bebeğin gayet de iyi gelişir merak etme. İlk gebeliğimde 41 kilo ile hamile kaldım. İlk aylarda 39 a kadar düştüm. Ve 20. Haftaya kadar neredeyse hiç kilo almadım.kilo almıyordum ama bebeğim gayet iyi gelişiyordu. 25.den sonra çok hızlı kilo almaya başladım. Doktorum hatta çok kilo aldığım için ekmegi kesmemi ve daha az ve sık yememi önermişti. 3 kg doğdu bebeğim. Şimdi ikinciye hamileyim 26 haftalığız. Daha yeni yeni kilo Almaya başladım. Doktorun bebek iyi diyorsa endişelenme doktorunun dediklerini yap derim