Akfth Bizde 38+3 amma velakin kasilmalarda olsa arada yalanci sancilarda vursa yok gelmiyor 40 haftayi dolduracakmi ne Kizlar erken gelir dediler ama bekliyoruz Kilo alacak ta dogum zor olacak diye korkuyorum Tek duam rabbim hepimize cjmlemize tum annelere kolay dogumlar nasip et Benim 3. Dogumum ama gercekten tirsiyorummmm🤭
Verdamm Akfth bize de kızlar erken gelir dediler ama öyle bekliyoruz daha ilk bebek acemilikte var tabi:)
_busramm_77 Aysegul27 bende 38+5 teyim açıklığım var mı bilmiyorum 🤷♀️ hiç çatı muayenesi olmadım bizim kız hala ters dönmedi doktor dönebilir dedi ama benim hiç umudum yok Sezeryan olacakmışım gibi geliyor 🤭
bsratoprak Aysegul27 aradığım cevap 😊 Bende de 37 den önce kasılmalar vs vardı 37 bitecek kasılma sancı tamamen bitti 😂 ne olacak bilmiyorum umarım doğum kolay geçer 😊 çatı ağrınız var mı peki? Ve akıntı vs.