Asrinbaby işte herşeyi göze alamıyorsun böyle iki çocuklu olunca bir isim için yuva yı dağıtsak vay halime derim işte bu yüzden evlilikler yürümüyor .Zamanı gelir bizde ona göre ayar veririz sen merak etme tatlım unutmadık lafları zamanı var herşeyin 🤨 Bu arada eşim oğlak ben de yay burcu iki inatçı yan yana🐐