Bende 19+4 haftaligim kizlar. Esim ve annesi bebisi ogrenince Nazli ismine takildilar nedense. Kimsenin de ismi degil ama bebek Nazli olsunmus Nazli adi cok guzelmis 😂 Haftalarca ugrastim cok sukur dun sonunda baska isme ikna ettim esimi.
Aslihan dusunuyoruz artik 💕
Bence cok zitlasmadan esinize hep isim onerisinde bulunun. Hatta internetten bu isimlerin anlamlarini karakter analizlerine falan baktirin. Ben Aslihan ismini boyle kabul ettirdim cok sukur 😂😁