yapoo04 Esma_davut Ay inşallah ya 😀 Al benden de o kadar böyle olduğumun farkındayım ama yinede başkası bunu söyleyince sinirleniyorum 😂
Esma_davut yapoo04 Annemlerde kalıyorum sağolsun bacımda var ikisi elimi hiçbir işe koydurmuyolar kötü alıştım böyle rahat olmaya😂 hepten hamladım haliyle
Esma_davut Mavilianne İyi diyomuşsun 😂 eskiler hafta olayını da bilmedikleri için anlatamıyorum 9 aylık diyince doğuralım diye bekliyolar haftasını diyince o neymiş bizim zamanımızda yoktu diyolar 😂😂😂
Mavilianne Esma_davut Bende şunu anlatamıyorum diyorlar ki o zaman 42 de doğması lazım diyorum ki 38’le 42. Hafta arası doğum olabilir ama yoookk hiç yorma kuzum sende kendini. Ben artık diyorum oğlum beni seviyor gelmiyor 😂
Denizincani Esma_davut ah canim Sana zor bize kolay o bir iki haftanin gecmesi gelde iki bucuk ay bekle zaman gecmiyor patladim
Mavilianne Esma_davut Mutlaka gelecekler gelmezlerse zorla alınacaklar o yüzden sorun yok sağlıklı olsunlar da 🥰