Esma_davut Kızlar 39+2 günlük olduk hem özele hem devlete gittim normal doğum bekliyoruz sancım falan çıkmadı iki doktorda 41 e kadar yolu var genellikle ilk doğumlar geç oluyo dediler ama ben yoruldum 🤦♀️ artık gelsin istiyorum çok ağırlaştım yürümekte zorlanıyorum çatı ağrısından 🤦♀️ 41 i kim beklicek ben gibi olan var mı
Gnc553 Esma_davut benimde 38+5 pazartesi sancım çıktı nst de 80 ve 100 e kadar şu an bekliyorum ne yapsak acaba 😁
Mercimeginannesii Esma_davut 37+3 üm yürüyemiyorum bile baskıdan. 1 hafta sonra sezeryan olucam inşallah
Zeynepyesim Esma_davut bende 40oldum bekliyorumm canim 41e kadar beklicez dedi doktorum benimde linsallah hepimiznde bianda gelir sancisi suyu vs allahmm
Ismihanercan 38+4 uygulama 10 gün kaldı diyor doktor da aynı 41 e kadar yolu var diyor nst de dalgalı sancı çıkıyor en fazla 60 I buldu ama evdeyken daha çok giriyor sancı bi düzene binemedi kuzumun kafası kanalda iyice baskı yapıyor artık çok sabırsızlanıyorum gelsin istiyorum 😬
Esma_davut Mavilianne Bekliyoruz mecbur ama gerçekten 9 ay geçti son günler geçmiyo insan sabırsızlanıyo😊
Busragms 38+4 bende bekliyorum hala çok fazla ağrım da yok 🙄 aynen banada 41 e kadar bekleyeceğiz dedi doktorum
yapoo04 Bende 39+2 haftalık hamileyim o kadar ağırlaştım bitkinim ki 🙄 Ne zaman gelecek çok merak ediyorum
Esma_davut yapoo04 Yürümeye halim yok herkes yürü bol bol diyo kendimi zorluyorum ama hergün yürüyüş olmuyo 🤦♀️
Mavilianne Esma_davut Öyle oluyor canım hayırlısıyla bir kavuşsak evlatlarımıza bekleme sorun değilde insan stres yapıyor 😌
yapoo04 Esma_davut Valla bırak yürüyüşü bir odadan öbür odaya giderken homurdanıyorum sinirleniyorum kimse bişey istemesin benden yatıyım sürekli istiyorum 🙄😂
Esma_davut Mavilianne Aynen öyle bide herkes hâlâ doğurmadın mı diye arıyo yazıyo canım hepten sıkılıyo 🙄 sanki içimde büyütecem
Mavilianne Esma_davut Yuttum diyorum ben 😂 Sinir oluyorum artık gerçekten kimseyle görüşmek istemiyorum
Esma_davut yapoo04 Halsizlik yakamı hiç bırakmadı zaten 😂 üşengeç oldum çok hamladım inşallah doğumdan sonra düzelerim
yapoo04 Esma_davut Ay inşallah ya 😀 Al benden de o kadar böyle olduğumun farkındayım ama yinede başkası bunu söyleyince sinirleniyorum 😂
Esma_davut Mavilianne İyi diyomuşsun 😂 eskiler hafta olayını da bilmedikleri için anlatamıyorum 9 aylık diyince doğuralım diye bekliyolar haftasını diyince o neymiş bizim zamanımızda yoktu diyolar 😂😂😂