Sbnm06 + bişey daha ekliyim, şuan yeni evlenenlerin bi çoğunun daha doğrusu çağımızın rahatsızlığı çocuk plmaması. anne baba kontrole gidiyor hiç bi sıkıntı yok ama çocuk olmuyor.
çok fazla tanıdıklarım var öyle böyle değil. uzun zaöan sonra hamile kaldılar.
en basiti yengem, 1. oğlu var 12 yaşında, 2. çocuktan korkıyodu hemen hamile olmak istemiyodu. şimdi de düşünüyor 1 senedir deniyor olmuyor. o kadarda gitmediği özel hastane testler kalmadı. olmuyor. 2. kısırlıkta geliyor deniliyor kızlar haberiniz olsun