Sbnm06 Canım böyle düşünme kesinlikle ben 9 yıllık evliyim 4 kez tüp bebek yaptım olmadı tuttu tuttuğunu öğrendiğimin ertesi günü düşük yaptım İki kez. Etrafımdakiler alttan alttan laf soktular ne kısırlığım kaldı ne saygı duydular bana çok şükür eşim arkamdaydı bu yaz tatile gittik dedim belki tutar tam yumurtlama günlerim dedim ama olmadı tutmadı ertesi ay işe başladım huzur evinde çalışıyorum yurt dışında bu arada o ay işlerimiz çok yorucuydu belki pek düşünmedim bilmiyorum adet olacağım diye beklerken bir baktım ki hamileyim üzülme diyemem üzülüyor tabi insan benim 9 yolda yaptığım gebelik testlerinin haddi hesabı yok hem maddi hem manevi çok yorulmuştum. Dua et rabbim nasip eder yeter ki istesin çok içten dua et. Benim bir arkadaşım var kadın hristiyan din ayrımı yapmıyorum niyeti önemli benim için bana derdi dua et rabbine ağlaya ağlaya dua et namaz kıl her namaz sonrası sadece rabbine sığın çünkü sen bizden daha çok Allaha dua ediyorsun eninde sonunda eğer ki rabbim isterse kabul olacak duaların sıkılmadan of demeden her gün dua et demişti hiç çıkmıyor kadının dediği. Sende dua et Allah büyük. Uzun oldu kusura bakma canım❤️❤️