Lavin_26gul arastirmacianne o bilgi yanlış iyi ataştır çoğu isim internette kuranda geçiyor deniliyo bi araştırıyosun alakası yok
Elifaka Lavin_26gul evet katiliyrm bende elisa yi cok sevmistim hic oyle cannetteki kapida bekleyn melek deilmis elizabeth in yani yabanci ismin kisaltilmis haliymiss ben de cok begeniodum ama yapcak bisr yok 🤦♀️
Didi6 arastirmacianne İnci çok güzel. Esila bana saçma geliyor. Diyanet de isim olarak tavsiye etmiyor zaten. http://www.fetva.net/yazili-fetvalar/kizimiza-esila-ismini-takabilir-miyiz-anlami-nedir.html Esila değilmiş, Elisa'ymış. O ismi de hiç sevmem. Gayrimüslim. Iyi araştır canım.
pyymamm arastirmacianne yanlıs anlamazsanız eğer elisa caiz olmayan bir isim olarak cıkıyor dün bir bayan paylaştı bilginiz yoksa eğer bir arastırın bilginiz olsunda
777cansu_ Neden sacma gelsin Ya dağ taş dere tepe ismi koyunca anlamlı mi oluyor deniz ada kumsal gunes bunlar mi guzel zevk meselesi