arastirmacianne Selam kızlar, 7 aylık olduk ama hala kızıma bi isim veremedim 😞Kararsız kalıyorum sürekli.Sizce Eylül,Esila,İnci bu isimlerden hangisi daha güzel 🤔😩Fikirlerinize ihtiyacım var.Şimdiden çok teşekkür ederim yorumlarınız için☺️
Deletedmom2224 arastirmacianne esila artık çok çok var Eylül ve inci de fazla klasik artık ama en güzeli Eylül 😊
Deletedmom2224 arastirmacianne elisa da bana yabancı ismi gibi geliyor ama siz bilirsiniz tabiki 😊 sağlıkla gelsin inşallah 💕
arastirmacianne Deletedmom2224 anlamı çok güzel o yüzden.Cennet kapısında bekleyen melek miş 🤗 Teşekkür ederim inşallah size de 🙏🏻
Emin_e arastirmacianne bence inci guzel hem bebeginiz eylulde dogmayacak ki neden bu ismi dusundunuz:)
arastirmacianne Emin_e bunu çoğu kişi söylüyor 🙄 Kimi de her adı Eylül olan Eylül de mi doğdu diyor 😄
Mehtsp23 arastirmacianne canım biz ikra ismini düşünüyoruz, Sanada fikir olsun, Admin ikra, Asya, aybüke, nehir ece,
Lavin_26gul arastirmacianne o bilgi yanlış iyi ataştır çoğu isim internette kuranda geçiyor deniliyo bi araştırıyosun alakası yok
zenia arastirmacianne inciler gerçekten de inci gibi oluyor zarif ihtişamlı anlayabilene çok kıymetli 💞