mMucizeMm
Doktor kötü bilgisiz değil. Gerçekten iyi. Ama son anda hastaları panik edip sezeryana alıyor. Zaten artık doktorların çoğunun işine geliyor sezeryan. Kız kardeşimde yengemde bahar hanımdan şahin beye geçti. Ki yengem için bebekte problem var ölecek dedi. Yrngem 1 hafta sonra şahin beyde normal doğum yaptı bebeğide çok sağlıklıydı. Yine söylüyorum bilgisiz bir doktor değil. Çok kişi onun sayesindede hemen hamişe kaldı.