Csrd11 aslında memnundm ama tansiyonumuda ölçmüyor her muayanede bir kaç kere başım çok şiddetli ağrıdı
Tansiyonumu ölçmedi ağrı kesici verdi direk
Dünde yaşadım aynı şekilde ben ölçtürdüm baktm ki tansiyonum çıkmış hemşire vardı bulunduğum yerde o hemen limonlu su verdi vs öyle iyi oldum
Kadın doğum doktoruda olsa ön görmeleri gerekiyor bence gebelik tansiyonu diye bir şey var bilinçlendirmedi beni..