ozge88 Kizlar lutfen acil cevap verirmisiniz 32haftalik hamileyim doktorumu degistirmek zorundayim medikalparkta volkan beye gecmek istiyorum buayki sadece sezaryen dogum ucreti nekadar ve muayene ucretini 200 tl diye duydum ama dogrumu acaba ve kan tahlili istedimi saglik ocaginda yaptirabiliyomuyuz acaba
ozgeya ozge88 En son 4500dü doğum evet muayene ücreti 200 lira.Volkan Bey hastanede yapılmasını istiyor genelde,ama özellikle konuşursanız kabul ediyordur belki. Ben kendisinde doğum yaptım.Çok iyi ve mükemmel bir doktor.
R_abia ozge88 23 gün önce doğum yaptım. 1 eylülde zam geldi şuanki doğum ücreti 5000 1 eylülden önce 4300 dü ben 1 eylülden 1 hafta önce erken ödeme yapıp 4300 den ödeme yaptım.
Gozdemalgac ozge88 ben volkan hocaya gitmiyorum canım ilkay hocaya gidiyorum. Tüm sağlık ocağında yapılacakları sağlık ocağında yaptırdı. Benide her konuda az para ödemem için uyarıyor çok memnunum sezeryan ücreti en son 7000 gibi duydum ama emin değilim
ozgeya ozge88 7/24,haftaiçi haftasonu istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz.Doğuma da saat kaç olursa olsun,haftasonu,tatil vs demeden kendisi geliyor mutlaka.
Csrd11 R_abia merhaba ben de Volkan beye gidiyorum bu arada hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyütün inşallah. Doğum hakkında merak ettiklerim var orda doğum yapacağım inşallah. oda süslemesi foto çekimi dahil 5000 mi bilginiz var mı ? Yani pakete neler dahil . ? Teşekkürler ☺️
R_abia Csrd11 Merhaba 😊 Pakete hiçbişey dahil değil maalesef sadece doğum 5000 tl. Süsleme falan isteyince ek ücret oluyor. Ama ben istemediğim için konuşmadımda süsleme için oyüzden nekadar fark oluyor bilmiyorum 🤗
ozge88 Csrd11 daha dun gittim bende bilmiyordum fiyatlari ogrendim ve anlastim 4.900 sadece sezaryen epidural bir gece yatis bebegin 28 gunluk kontrolu ilk asisi topuk kani kalca filmde dahil ucrete sadece isitme testi yok oda 460 tl mis ama bize baska hastahanede yaptirabilirsiniz dediler
ozge88 Csrd11 haa bide oda suslemesi ve kucuk bir ikram isterseniz oda 250 tl dediler sonradanda ekletebilirsiniz dedi arzu hanim var kadindogum poliklinigine girdinizmi sol tarafta camli bolmede odasi bi konusun isterseniz
ozge88 Csrd11 haa bide oda suslemesi ve kucuk bir ikram isterseniz oda 250 tl dediler sonradanda ekletebilirsiniz dedi arzu hanim var kadindogum poliklinigine girdinizmi sol tarafta camli bolmede odasi bi konusun isterseniz
Csrd11 ozge88 çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için şimdiden hayırlı doğumlar olsunn inşallah sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza ☺️