Ruhsuz mirage_90 bunu yaptı doktorum bu yeterli mi acaba yarın randevum var da tekrar yapar 1 ay oldu kontrole gitmeyeli en son 6+5 de kalp atışı için gitmiştim
mirage_90 Ruhsuz Evet bunu düzenli aralıklarla yapacak sanırım. Açıkçası benden bu testi istemedi hiç doktorum 15.haftadayız laboratuar tecrübem olduğu için yazmak istedim yoksa benden istenmedi herkese yapılan bi test de değil
Lalemm86 mirage_90 aynen kullanın bende kullanıyorum riske atmak istemediğim için benim de biri 37 de biri 9 haftalık kalbi durdu
Lalemm86 mirage_90 ya çok zor gerçekten hala acısı içimde şimdi 28+5 deyim inş sağlıkla alırız kucağımıza hepimiz tüm hamile anneler allah evlat acısı göstermesin hepsinin acısı aynı çok zor
pyymamm Ruhsuz bende kullanıyorum iğne . Dün ultrasonda kan akıslarına baktı biraz daha kullanmaya devam edelim dedi herhakde ordan anladı doktor. Şimdilik baska test yapılmadı genel testlerin dısında