duygusm Merhabalar, Doktorumun 12. haftada %99 erkek dediği bebeğimin 16. haftada kız olduğunu öğrendim 😳😄 “Bu sefer kesin mi?” dedim, “Evet evet kesin kız” dedi. Erkek dediğinde pek değişmez dendiği için ve doktor neredeyse kesin gibi söylediği için biraz şok olduk 😄 ama ne olur ne olmaz diye alışveriş yapmamıştım, isabet olmuş 😊 Size de fikir olabilir diye yazdım, sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 🌸👶🏻🌸
elifayc duygusm suanda ayniyiz banada 12.haftada erkek dedi 16. haftada kiz dedi kesin mi dedim kesin dedi 😂
Emos_64 duygusm Bizimde aynı durum oldu canım ve erkek dediği için biz sürekli oğlum diye seviyorduk alışmışız galiba şu an kız olduğuna hala inanamıyorum erkekmiş gibi hissediyorum 😂😂
Berdogan 12 hafta cinsiyet için çok erken zaten normalde 16/18 haftalıktan önce cinsiyet tahmini yapmak bence saçma insanları hayal kırıklığına uğratıyorlar boş yere.
Berdogan Ben 16 da kız gibi ama net göstermiyor dediler 22 ye kadar net göstermedi alttan bile baktılar olmadı 22 haftada netleşti.
duygusm Berdogan Bizimki baya net göstermişti aslında ama yine de yanıldı doktor. Kordon gördük sanırım dedi 😊 zaten en olmadı detaylı ultrasonda netleşiyor.
duygusm Ftmemne Ben de 16. haftada öğreniliyor diye biliyordum, 12. haftada “cinsiyet öğrenmek ister misiniz?” deyince şaşırıp evet dedik. Beklemek daha mantıklıymış 😊
duygusm elifayc Aynı sürprizi yaşamışız 😄 hepsi başımızın üstüne tabii ki ama insan şaşırıyor biraz böyle olunca 😊
duygusm Emos_64 Ben de biraz oğlum demeye başlamıştım, sonra içime doğmuş gibi vazgeçtim, dedim değişir meğişir yanlış cinsiyetle sevmeyelim 😊
Ftmemne duygusm ben ikili test yapılırken vajinal olarak bakıldım.hiç sormadım cinsiyeti. 13. Haftada sordum şuan çok erken,yanılma olur dedi. En garanti 16.hafta sonrası
duygusm Kuskus Evet, verdiği ultrason kağıdında da net pipi gibi bir çıkıntı var. Baya net bir şekilde de erkek demişti. Bugün ultrasonda görmeyince demek ki kordon bizi yanılttı dedi.
elifayc duygusm 2 doktorda kiz dedi artik heralde ikiside yanilmiodur diye dusunuorum butun teorileri curuttuk biz 😂
Kuskus duygusm benimde elimde pipisi olan bi resim var ama pipiye benzetemedim hiç bukadar büyük olamaz diye düşünüyorum 🙈 En başından beri hep kız dedi ve ben hala kızmış gibi hissediyorum ayrıntılıya kadar umutla beklicem heralde🤦🏼♀️