Arymy Hanife96 ya ben de 34 + 2 yim 37 de alcaz dedi ama 4 Kasım a kadar hesaplıyo biz de 29 ekim olsun istiyoruz bakalım
Mislimelek Tgb2310 Amiiin canım çok sağolasın inşallah beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır 😊
Rengininucuzleri Siz ne güzel üçer beşer kilo almışsınız. 😂 Benim üçüz 29+1 im 60 la hamile kaldım. 82 kilo olmuşum. 22 kilo. 😬😬😂 ama yapıcak bişey yok iyi olsunlar kilo alsınlar diye yarım saatte bir fındık ceviz badem , süt , yoğurt , akşamları sürekli et salata, sabahları çok sağlam kahvaltı ve mutllaka çok iyi pişmiş yumurta .. liste böyle uzuyor gidiyor. Meyveyi de ihmal etmemek lazım. 👍🏻