Tgb2310 Amiiin çok teşekkür ederim haftalarına göre kiloları fena değil diyorlar biri 1440 diğeri 1520 gr doğdu ama tabii bir hafta içinde 100 gr kadar zayıfladılar dr genel durumları iyi diyor yavaş yavaş solunum cihazından çıkardılar kendi başlarına solunum yapıyorlar beslenmelerini arttırmaya çalışıyorlar çünkü sindirimleri biraz yavaşmış 1,5 ay kalırlarmış inşallah iyi olsunlarda varsın kalsınlar. Onları görmeye gidince bırakıp gelmek çok zoruma gidiyor aklım hep orada kalıyor çok minikler daha 😞