1PrensAnnesi ZeynepFatih aminnn cnm inş💙 aman tez zaman deme sakın ben bu lafı ne zaman desem 24haftadan sonra sancılar veriyo ağzını hiç alıştırma valla duyuyolar zamanlı gelsinler inş🙏🏻
Damla________ [bilinmeyen] hamile değildim bu zamana kadar yeni başladı sanki bel agrisi oldu dün bugün Bebek yavaş
Damla________ [bilinmeyen] ☺ Sağlıklı olsun benim kaç kilo doğacak çok merak ediyorum kısmetse zayifim annem çok endişeli 😅
1PrensAnnesi ZeynepFatih evet şahsen benimki gel kelimesine dayanmıyo bi deniyo şansını☺☺☺ amin inş zamanlıca gelsn kuzular🙏🏻
Damla________ [bilinmeyen] benim annem o konuda ufak olur ye yapanlardan olduğu icin zayıf olunca sağlıksız saniyor halbuki ben çok şükür zayıf olmama rağmen çok güzel geçiriyorum bu dönemi bakalım hayırlısı
ZeynepFatih NurBayar benim de tam 40. Haftam mart 28 ama 38. Ve 39. Haftalarda gelirse martın başı veya ortası İnşaAllah 😂