Mine ZeynepFatih 17. Haftada kalp atımı gibi hissettim 20. Haftada tekme olarak hissettim şimdi maşallhımız var siz hissettiniz mi 🤗bizim de nasipse kızımız olacak 💕🤗
ZeynepFatih Mine bizde 16. Haftada ilk kez hissettim dediğin gibi kalp atıyordu sanki şuan tekme olarak hissediyorum Oyun bile oynuyoruz hatta diyebilirim 😀 İnşaAllah sağ sağlim doğarlar her annenin bir kızı olmalı bence 😍❤
Damla________ [bilinmeyen] doktor ocağın 19u gözüküyor dedi 21inde randevum var o zaman daha net ogrenicem 32.hafta raporu alicam biraz😅
Mine ZeynepFatih amin inşallah hepimiz sağsalim kucağımıza alırız ❤ Ben erkek hissediyordum çevremde erkek diyordu ama kızım yanılttı bizi 🤣 kız çocuğu berekettir sağlıklı olsunlar da kız erkek farketmez bence 💕
ZeynepFatih Mine bende hep erkek hissettim ve göbeğim hep sivri çıktı bana da erkek dediler kızımız olacak İnşaAllah dediğin gibi sağlıklı olsunlar hepsi de evlat hepsine aynı aşkla bağlıyız şimdiden ☺❤
ZeynepFatih Emineacr MaşaAllah ☺ İkisinide koluna takar gezersin İnşaAllah Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin 🙏