Kizkalesi Fdle ozaman bişey olmaz korkma uyku düzeni de değişmiş olabilir aynı durumu defalarca yaşadık emin ol. Zaten bu haftalarda düzenli olmaz hareketleri
Fdle Kizkalesi inşallah kuzum dua et lütfen yarına kadar bakacağım hissetmezsem sağlık ocağına giderim
Fatmacbc1997 Fdle bak benim bebiş çok ayakta kaldığımda hareket ettiğimde hiç hareket etmez belki sende misafir falan ayakta durduysan ondan olur
Fdle Fatmacbc1997 sağlık ocağına gittim canim sabah 8de kapılarına dayandım bin şükür bebeğim de sorun yok pozisyonundan dolayı olabilir dedi ebe birde bu haftalar da gelişmek için çok uyurlar rahat bırakta uyusun bebeğin dedi :)
Mrcasfm Fdle bende 25 haftalik hamileym hareketleri çok az.sabah bi kaç kere akşam bi iki kere senin nasıl oldu duzeldimi
Fdle Mrcasfm ben bugün gittim canım bu haftalar da bebekler gelişim gösterebilmek adına çok uyurlarmış o yüzden hareketleri düzensiz olurmuş
Minuscule 28 haftadan itibaren hareket takibi yapılır. 23 haftada az hissetmeniz normal. Çok içinize sinmeyen birşeyler varsa doktora gidin burda kim size nasıl yardımcı olsun
Fdle Minuscule sabah doktora gittim zaten benim sadece buraya yazma amacım aynı hafta da olup benle aynı şeyleri yaşayan var mı diyeydi bu site neden var aklıma takılan şeyleri soramayacaksam neden kuruldu yani hayret birşeysiniz.
Sevo9090 Fdle oluyor bazen öyle canim. Benimkiler ikiz , hic durmuyorlar diyebilirim. Ama gecen gün resmen saatlerce hic hareket etmediler. Gününe bağlı sanırım :) 24+2 yiz bu arada.
Fdle Sevo9090 evet canim bu haftalarda gelişim evresindelermiş o yüzden bol bol uyurlarmış çok şükür ebe rahatlattı bugün içimi 😊🙏🙏